• (iOS) Sonic 4™ Episode I petab rohkem primogeme

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic 4™ Episode I ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Sonic 4™ Episode I IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ petab rohkem primogeme ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Sonic 4™ Episode I 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Gooo

    Juhtnupud on endiselt Sega imevad. Peate juhtnuppudel natuke kodeerima. Ma kuulsin, et Ep 2-l on sama probleem.

    See on lihtsalt halb. Pole isegi tasuta allalaadimist väärt. Teisaldatud originaal sonic 1 ja 2 on palju paremad.

    Sonic on Morden ja skinny palju parem mäng kui teised Sonicu mängud ja pidage meeles, et mõned on tasuta ja maksavad raha

    Peale selle tundub päris nauditav. Ootan uuendust. Kui ei, siis ma lihtsalt desinstallin, kuna puutetundlikud juhtnupud on nende klassikaliste platformerite jaoks halvad.

    Run! loodud PlayStation Mobile Inc. Android arendaja Arkaadmängud ... Sonic The Hedgehog 4 Ep. II Lae alla APK tasuta ... Looney Tunes™ World of Mayhem.

    Mäng on tore, aga juhtnupud on nõmedad. Läheb aega, enne kui sellega harjun.

    Oleks võinud parem olla

    selle platvormi ja mängu halvad juhtnupud. naudiks mängimist ja annaks 5 tärni, kui see poleks probleem.

    Ok, nii et see on avaldamisajast pisut hilisem, kuid see võib siiski aidata. Nii et kui soovite seda mängu mingil jumalast hüljatud põhjusel mängida, siis mängige seda versiooni. Kolm tärni, mille ma sellele andsin, põhinesid portidel, mitte mängul, arvestades, et mäng on julm. Graafika näeb pagana parem välja ja veidra cel-varjutuse jaoks on see hea, olenemata sellest, milline konsooliversioon välja peaks nägema. Heli on eh, aga ausalt öeldes arvan, et sellel pole suurt tähtsust. Kokkuvõttes 3/5.

    Võlts mahaarvamine all

    Ma tõesti naudin seda mängu. Minu telefoni värskendati lollipopiks ja sellest ajast peale see pole töötanud. Tahaks väga, et see uuesti toimiks või annaks mulle raha tagasi.

    Kui arvate, et Sega on paranenud, siis pole see mäng suurepärane, kui teile meeldivad traditsioonilised Sonicu mängud, kuid kui soovite midagi uuemat ja kaasaegsemat, näiteks lõpmatuid elusid, on liiga halb see mäng on ainult Sonic ja mitte ükski tema sõber

    Mäng ei tööta. Vaatamata viimasele värskendusele. Palun paranda

    Hankige minu YouTube'i kanal, see värav on kõigi aegade parim mäng Sonic the Hedgehog 4 kui ma ei kirjuta, kui mitte lihtsalt ei anna oma YouTube'i kanaleid alla Minu Robloxi server, see on seal Roblox püüab saada ägedamaks, see on varsti tagasi Roblox

    Pärast installimist kuvatakse ainult hall ekraan :-( Loodetavasti lahendatakse see probleem värskendusega??

    Mulle meeldib mäng, juhtnupud on väikesed, kuid mulle meeldib see, kuna erietapid on väga lahedad ja heliriba on nii hea ja võitmatu muusika teeb tõeliselt head superhelimuusikat. See on kõigi aegade parim mäng

    Muusika millegipärast ei tööta. Olen proovinud seda taaskäivitada, kuid saan sama tulemuse, heliefektid töötavad, kuid muusika on kadunud. Ja minu muusika helitugevus on valikutes 100, palun parandage see...

    Kõigi aegade parim mäng, jätkake seda rohkemate uuendustega, see mäng on nii lõbus, et ma olin 6-aastaselt sonicu fänn ja nüüd olen teda endiselt

    Sonic 4™ Episode I Arkadne igre klal

    See on väga lõbus mäng, kuna detail on lahe

    helipõlvkonnad lekkisid

    Mäng on minu Xperia Plays väga hiline, heli ei vasta iOS-i või konsooli või arvuti versioonile. Erinevalt Sonic CD-st (mis oli suurepärane ost ja erinevalt sellest mängust väga lihvitud) ei toetata Xperia Play spetsiaalset kontrollerit. See sadam tundub väga-väga kiirustav.

    See on hea mäng, kuid juhtnupud vajavad parandamist

    Ultra Street Fighter IV võimaldab teil avastada ka GeForce Now serveri ... Sonic, Star Wars, Portal ja igavesed mängud nagu Half-life 2 Episode 1 ja 2.

    Vaja teha ep2

    See rakendus on nii suur, et saan seda mängida ainult WiFi kaudu (mul pole 3g)

    Mulle meeldis, kuid see oli liiga lihtne, ma tahan raha tagasi

    Olen ostnud nii Sonic 1 kui 2 ja mulle meeldivad need. Selle versiooni juhtnupud on nii kohutavad, et seda on mängimine masendav. Ära osta.

    Kohutavad kontrollid

    Õnne poeg PDF - erlilyno14 - Google Sites

    Touchgrind Skate 2 Olahraga fdag

    Puutetundlikud juhtnupud on kohutavad, mistõttu ostsin MOGA kontrolleri. Vastavalt rakendusele MOGA Pivot on Episode II-l MOGA tugi. Kahjuks jookseb episood II kokku kohe pärast selle käivitamist. Kui saaksite lisada MOGA toe, oleks see ★★★★★.

    See EI AVANE ISEGI. Kõik see avab musta ekraani ja see külmub. Parandage see ruttu või andke mulle raha tagasi.

    Sonic 4™ Episode I Arkade mwtz

    Ainus põhjus, miks see mäng raske on, on see, et peaaegu võimatu on minna sinna, kuhu soovite. Siduris küürutamine ei tule kõne allagi. Lõppkokkuvõttes hüppate kõikjale ja teid tõmbuvad seinad kokku.

    Graafika pole parim ja juhtnupud pole nii head. Kuid need on minu kaks kaebust. Ülejäänud mäng on hea.

    See oli viga Sonicsi jalad olid õhus, vaenlased ei kudenud, nii et eemaldage


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :