• (Android) Glow Block Puzzle مزید کرسٹل کوڈ کرتا ہے۔

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Glow Block Puzzle ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Glow Block Puzzle IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ مزید کرسٹل کوڈ کرتا ہے۔ ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Glow Block Puzzle 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    مجھے گیم پسند ہے لیکن بہت زیادہ اشتہارات ہیں۔

    آپ کا کھیل اچھا ہے لیکن مجھے لگتا ہے کہ آپ کو اسے رنگین بنانا چاہیے۔

    مجھے ٹیٹریس گیم کی توقع تھی۔

    رنگین اور کافی روشن کرنے والا پھر بھی آپ کو مشغول رکھتا ہے۔

    اشتہارات سے بھرا ہوا۔

    Kk gan

    Icing On The Dress משחק תפקידים sbv

    Glow Block Puzzle Teka-teki ovfr

    wateva envy اس گیم میں میرے لیے ہے میں سمجھ نہیں پا رہا کیونکہ مجھے ہائی اسکور ملتا ہے یہ رجسٹر نہیں ہوتا یہ پہلا سکور دکھاتا ہے...لہذا ایم جی ایم ٹی کو اس کی جانچ کرنی چاہیے ورنہ.....

    یہ کھیل بہت مزے کا ہے۔ ایک بار جب میں شروع کروں تو میں صرف روک نہیں سکتا

    لت والا کھیل اور آپ کے دماغ کو مصروف رکھتا ہے۔

    تفریحی، چیلنجنگ اور مجھے نیین رنگ پسند ہیں۔ 8 چوکوں بمقابلہ 10 چوکوں کو استعمال کرنے میں تھوڑا سا وقت لگتا ہے لیکن یہ تفریح کا حصہ ہے۔

    بہت مزہ آیا، مجھے وہ تعریفیں پسند ہیں جو آپ کو خواتین کی آواز سے ملتی ہیں، لیکن جب میں بلاک لگانے کی کوشش کرتا ہوں تو یہ کہیں اور جاتا ہے!!

    یہ کچھ بھی نہیں ہے جیسے ٹیٹریس اس کے لئے نہیں پڑتا جیسے میں نے ابھی کیا تھا۔

    ٹھیک ہے

    اچھی

    میں واپس آؤں گا اور اسے چار ستارے دوں گا لیکن مجھے اپنی عمر بتائے بغیر کھیل جاری نہیں رہنے دے گا۔ میں اس کا جواب نہیں دینا چاہتا۔ یہ آپ کا کاروبار نہیں ہے مجھے اشتہاری مواد کی پرواہ نہیں ہے۔

    یہ کھیل بہت تیزی سے پرانا ہو جاتا ہے۔

    نیین کلر سے محبت کرو!!!! بہت مزہ، اور چیلنجنگ بھی!!!

    اوپر کی تصویروں کی طرح کچھ بھی نہیں۔ کوئی گرنے والے ٹکڑے نہیں۔ لفظی طور پر "tetris" کو تلاش کیا اور اس کوڑے کو حاصل کریں۔

    کھیلنے میں مزہ آتا ہے


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :